Thursday, April 2, 2009

Teori RAHMAN sudah sampai penghujungnya?



ESOK Insya Allah Malaysia mendapat seorang Perdana Menteri yang baru, PM yang ke-6. Suka atau tidak, rakyat Malaysia ada hak untuk menyatakan pendapat.

Saya melihat dari satu sudut, Teori RAHMAN yang di sebut oleh seorang penulis politik tersohor Syed Hussien Al Attas yang meramalkan tentang PM-PM Malaysia.

Jika esok Najib dilantik menjadi PM Malaysia yang ke-6, maka lengkaplah teori RAHMAN. R : Rahman (Tunku Abdul Rahman Putra Al Haj)A : Abdul Razak (Tun Abdul Razak)H : Hussein (Tun Hussein Onn)M : Mahathir (Tun Dr Mahathir Mohamad)A : Abdullah ( ramai yang pernah meramalkan A adalah untuk Anuar Ibrahim)N : Kemungkinan besar adalah Najib (atau mungkin ada N lain?) Persoalannya, Siapa selepas Najib? Mungkin kah Najib merasa kerusi PM? Mungkinkah benar teori Najib PM terakhir kerajaan BN?

Teori RAHMAN sudah sampai ke penghujungnya...?

3 comments:

  1. Eloklah lenyap terus segera. Kita perlukan acuan tersendiri berteraskan Islam sejati sekarang ni bukan BARAT sana sini. Nak sangatke jadi kuda tunggangan barat ni.

    ReplyDelete
  2. Seburuk manapun PAKLAH saya masih berbangga kerana boleh juga beliau menjadi imam di masjid, Ayat Al Quran selalu terkeluar dari mulut dia masa berucap. Saya amat percaya dia memang jadi mangsa keadaan orang berkaitan. Allah Maha Adil dan Maha Mengetahui. Sekurangnya juga dia bahasakan diri dia sebagai Paklah tak pulak sibuk suruh guna Pangkat tu.

    ReplyDelete
  3. teori rahmann bodoh!!

    siapa nak jadi Tuhan pulak skang ni?

    semua duk sibuk berpolitik...
    tanah keramat melayu akan di gadaikan di
    kampung baru kl...

    apa pendapat tuan?

    layari
    http://ccheckmate.blogspot.com/

    ReplyDelete